Kategorie

Flock – alternatywna forma nadruku

Strefa wiedzy

Tagi: , , ,

Folia flock jest jedną z form nadruku pośredniego, a zarazem ciekawą alternatywą dla haftu komputerowego na tkaninach, które uniemożliwiają wykonanie tradycyjnego nadruku termotransferowego. Aplikowany może być jednak na każdym typie odzieży i materiału, począwszy od włókien naturalnych po syntetyczne.

Sublimacja – czym jest i kiedy warto ją stosować?

Strefa wiedzy

Technika sublimacji to prosta, ale skuteczna metoda drukowania cyfrowego, wykorzystywana do przenoszenia wysokiej jakości obrazów i grafiki na powierzchnie polimerowe. Technika ta może być stosowana do nadrukowywania obrazów i tekstu na materiałach promocyjnych, np. ręcznikach, chustach wielofunkcyjnych czy koszulkach z tkanin o wysokiej zawartości włókien poliestrowych.

Sitodruk czyli najstarsza metoda poligraficzna

Strefa wiedzy

Sitodruk czyli potoczna nazwa druku sitowego lub serigrafii jest to technika druku, w której formą drukową jest szablon nałożony na drobną siatkę tkaną, metalową lub wykonaną z włókien syntetycznych. Wykonanie odbitki polega na przetłaczaniu farby przez matrycę.

Na co zwrócić uwagę przy zamówieniu kurtek softshell?

Strefa wiedzy

O zaletach softshellu powiedzieliśmy już wiele. Lekki, elastyczny materiał doskonale chroni przed wiatrem i chłodem, zapewnia swobodę ruchów. Dowiedz się na co warto zwrócić uwagę przy wyborze, aby spełnił Twoje oczekiwania.

wszystko o koszulce polo
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o koszulkach polo

Strefa wiedzy

Koszulka polo jest świetną hybrydą koszuli oraz koszulki t-shirt, łącząc w sobie odrobinę elegancji jak i mody casualowej. Dzięki temu połączeniu zyskała uznanie w każdej branży i dziedzinie życia codziennego.

Jak dobrać odpowiednią koszule dla pracowników?

Porady Strefa wiedzy

Chcesz ubrać pracowników w firmowe koszule, ale dochodząc do punktu wyboru konkretnego modelu natrafiasz na ścianę w postaci różnorodności tkanin i tu pojawia się problem… na co się zdecydować?

Odziez z logo - 5 dowodów na jej efektywność
Odzież z logo – 5 dowodów na jej efektywność

Porady Strefa wiedzy

Każdy pracodawca prędzej czy później dociera do tematu związanego z zakupem odzieży firmowej. Można po prostu kupić odzież pracownikom lub sygnować ją wizerunkiem swojej firmy. Dlaczego właśnie ten drugi wariant przynosi więcej korzyści?

Logotyp – jego parametry a znakowanie odzieży

Koszulki Polo Porady Strefa wiedzy

Każdy pracodawca prędzej czy później dociera do tematu związanego z zakupem odzieży firmowej. Można po prostu kupić odzież pracownikom lub sygnować ją wizerunkiem swojej firmy. Dlaczego właśnie ten drugi wariant przynosi więcej korzyści?