Opublikowano

O tym jak odzież robocza została reklamową

Haft ulter sport

Firma istnieje od 1986 r. i początkowo specjalizowała się w  regeneracji i wymianie układów wydechowych. Cztery lata później już jako Przedsiębiorstwo Produkcyjno­ Usługowo-Handlowe “ULTER” zajęła  się produkcją tłumików standardowych do wielu typów samochodów.

W 1992 r. wraz z rosnącym zapotrzebowaniem rynku samocho­dowego na sportowe układy wydechowe, bazując na bogatych do­świadczeniach specjalistów, rozpoczęto prace nad uruchomieniem produkcji tłumików i końcówek sportowych. Wysokie wymagania jakie przed producentami w tej branży stawiali Klienci zdecydowały o wprowadzeniu wielu nowych technologii i materiałów o wysokich parametrach. 

Tłumik końcowy – jeden z produktów firmy Ulter-Sport

Aktualnie jest jednym z wiodących producentów sportowych układów wydechowych w Europie. Zajmuje się zaopatrzeniem dużych koncernów automotive, firm tuningowych lecz nie zapomina także o klientach detalicznych.

Dlaczego polary?

“Szukaliśmy rozwiązania, które zapewni naszym pracownikom komfort termiczny a zarazem będzie ciekawą formą reklamy naszej firmy i usług” – mówi Wojtek, osoba odpowiedzialna za zamówienia z ramieniu firmy Ulter Sport.

“Otrzymaliśmy 3 propozycję produktu, co było dla nas nowym doświadczeniem, zamawiając odzież firmową zwykle kupowaliśmy ‘kota w worku’, a jakość była weryfikowana po otrzymaniu gotowego produktu. Logos poszedł o krok dalej, przesyłając do nas 3 wzory proponowanych polarów, dzięki czemu mogliśmy wybrać produkt zgodny z naszymi oczekiwaniami. Uniknęliśmy dzięki temu wpadki, ponieważ model, który pierwotnie najbardziej przypadł nam do gustu okazał się zbyt cienki na nasze potrzeby”

 Takim oto sposobem, wybór padł na nasz flagowy model polarowy – Transformer – który daje możliwość dowolnej personalizacji kolorystycznej począwszy od koloru materiału, przez wzmocnienia aż po odcień zamków

Branding haftem reklamowym

Do znakowania polarów wykorzystaliśmy technikę haftu komputerowego, który najlepiej sprawdza się na strukturze polarowej. Pracę nad projektem trwały kilkanaście dni, przerobiliśmy kilka różnych wariantów znakowania – ostateczny wybór padł na klasyczne znakowanie przedniej części czyli umieszczenie logotypu na piersi. Natomiast plecy, zostały wyhaftowane tematycznym motywem dla firmy Ulter – układ wydechowy wraz z adresem strony pełni funkcję reklamową.

Realizacja techniką haftu komputerowego

Do haftu adresu strony wykorzystaliśmy nić o kolorze najbardziej zbliżonym do wykończeń polaru, dzięki czemu klient otrzymał spójny produkt.

Drugie życie odzieży roboczej

Krótko po otrzymaniu przez klienta przesyłki z polarami, otrzymaliśmy telefon z prośbą o wykonanie jeszcze jednej partii polarów

“Gotowy produkt, nie tylko spełnił nasze oczekiwania, lecz wręcz je przerósł, po krótkiej naradzie zdecydowaliśmy na zamówienie dodatkowej partii – którą wykorzystujemy w celach reklamowych”

W międzyczasie firma zdecydowała się również na realizację koszulek t-shirt, koszulek polo oraz czapek z daszek ze swoim logo w celach reklamowych.
Jak widać czasem przypadkowo możemy znaleźć alternatywne zastosowanie dla produktów zamawianych w zupełnie innym celu.

Korzyści i wrażenia ze współpracy

Powyższy komentarz jest dla nas najlepszą motywacją do dalszego rozwoju i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klienta. Oferując odzież firmową, chcemy dać coś więcej niż tylko ubrania – wkładając w to serce inspirujemy firmy do szukania alternatywnych źródeł reklamy właśnie na poziomie odzieżowym.

Jak firma Ulter-Sport zyskała na współpracy z nami?

Dzięki przesłanym wzorom polarów, klient uniknął pomyłki spowodowanej wyborem docelowego produktu tylko na podstawie zdjęcia

Kilkanaście wizualizacji, pozwoliło na uzyskanie produktu cieszącego oko potencjalnego użytkownika

Odzież pierwotnie zamawiana w celach roboczych, znalazła swoje zastosowanie w szerokiej gałęzi marketingu prowadzonej przez firmę Ulter-Sport

Zainspirowała Cię ta historia?

Przygotowaliśmy coś specjalnie dla Ciebie: