Zaopatrując Twoich pracowników w odzież firmową, dajemy Ci możliwość personalizacji zakupionych produktów Twoim logo. Takie rozwiązanie ma wiele plusów. Zyskujesz m.in. dodatkową reklamę swojej firmy, a Twoi pracownicy są szybciej utożsamiani z tworzoną przez Ciebie marką.
Zdajemy sobie sprawę, że dla osoby niemającej styczności ze znakowaniem odzieży, samodzielny jej wybór może być trudny. Poniżej znajdziesz oferowane przez nas metody znakowania odzieży firmowej, a także uzyskasz szereg najważniejszych informacji, które pomogą Ci w wyborze odpowiedniej techniki zdobienia, a także dowiesz się jak pielęgnować zamówioną przez Ciebie odzież, aby służyła jak najdłużej.
Czym jest haft komputerowy?
Którą z obecnie dostępnych metod nadruku odzieży uważa się za najtrwalszą? Chodzi o haft komputerowy. To bezkonkurencyjna technika znakowania reklamowego nie tylko ubrań, ale także dodatków biznesowych. Charakteryzuje się wieloma pożądanymi zaletami. Mowa tutaj o ponadprzeciętnej odporności zarówno na uszkodzenia mechaniczne, jak i oddziaływanie czynników środowiskowych.
Ile kosztuje wykonanie profesjonalnego haftu? Koszty wyliczane są indywidualnie na podstawie nadesłanej grafiki i podaniu ilości sztuk do haftu.
Dla kogo nadruki odblaskowe?
Struktura odblasku na nadrukach transferowych działa dokładnie w taki sposób, jak taśmy o tożsamym zastosowaniu. Odbija ona światło w kierunku jego źródła, jednocześnie nie rozpraszając go. Daje to jasny efekt świecenia. Ta metoda znakowania odzieży przeznaczona jest przede wszystkim dla:
-
firm budowlanych,
-
drogowych,
-
ochroniarskich.
Na wykorzystanie tej techniki decydują się przedstawiciele firm oraz instytucji, którym zależy na zwiększeniu funkcjonalności, komfortu i bezpieczeństwa, jakie powinna gwarantować odzież robocza.
Sublimacja, czyli co?
Być może nie jest to najpopularniejsza metoda reklamowego znakowania odzieży firmowej, aczkolwiek na pewno jedna z ciekawszych. Dlaczego? Z technicznego punktu widzenia polega na wtopieniu pigmentu w strukturę materiału. Pozwala to uzyskać logotyp trwały i intensywny pod względem kolorystyki. Sublimację stosuje się na odzieży białej lub utrzymanej w innych jasnych odcieniach. Zawartość poliestru w materiale nie może być mniejsza niż 70%. W przeciwnym wypadku druk nie będzie prezentował się tak dobrze, jak przewidują to założenia projektowe.
Termotransfer – dbałość o każdy detal
Jedną z pośrednich metod znakowania jest technika termotransferowa. Oznacza to, że logotyp nie jest przenoszony bezpośrednio na tkaninę. W całym procesie wykorzystuje się specjalne nośniki. Termotransfer gwarantuje możliwość precyzyjnego odwzorowania złożonych projektów graficznych włącznie z uwzględnieniem tzw. przejść tonalnych. Kluczem do utrzymania nienagannej estetyki nadruku jest zachowanie zasad pielęgnacji, czyli prania w temperaturze do 40 stopni Celsjusza. Należy też unikać prasowania bezpośrednio na nadruku.
Naszywki haftowane
Popularność naszywek haftowanych wynika z ich wysokiej wytrzymałości. Logotyp wykonany taką metodą jest odporny na uszkodzenia, do których może dojść podczas częstego prania. Technika najlepiej sprawdza się na materiałach uznawanych za trudne w znakowaniu, czyli m.in. na polarze. Poza naszywkami haftowanymi wyróżnia się także:
-
naszywki sublimowane – jedna z najtańszych propozycji na rynku,
-
naszywki elastomerowe – wykonywane z tworzywa PCV o gumowej strukturze, są doskonałym uzupełnieniem kompleksowego oznakowania produktu
Co wyróżnia folię typu flock?
Nadruki reklamowe wykonane przy wykorzystaniu folii flock są trwałe oraz przyjemne w dotyku. Dzieje się tak dlatego, że logo zostaje wykonane ze struktury złożonej z włókien celulozowych. Metoda ta stanowi najlepszą propozycję dla właścicieli firm, którzy planują umieścić grafikę na bluzach polarowych – mających bardzo zbliżoną fakturę do samej folii. Flock ma także swoje ograniczenia i nie sprawdza się przy skomplikowanych projektach, ze względu na ograniczenia kolorystyczne.
Charakterystyka sitodruku
Nowoczesny druk sitowy to technika, w której formę drukową stanowi szablon nałożony na drobną siatkę tkaną, metalową lub syntetyczną. Wykonanie odbitki polega na przetłaczaniu farby przez matrycę. Uzyskane w ten sposób efekty są w stanie zadowolić nawet najbardziej wymagających odbiorców. Sitodruk najlepiej sprawdza się na T-shirtach oraz koszulkach polo. Ze względu na konieczność indywidualnego przygotowania matrycy do każdego zlecenia, metoda ta jest najbardziej opłacalna przy dużych nakładach.
Czym jest logotyp tłoczony?
Metoda tłoczenia jest – jeśli chodzi o znakowanie odzieży – jedną z najnowszych i najbardziej innowacyjnych. Polega na wtłoczeniu części materiału oraz pozostawieniu reszty w kształcie logotypu – co daje ciekawy efekt wycięcia. Jest to technika polecana dla produktów o wysokiej gramaturze i najlepiej prezentuje się na polarach oraz bluzach.
Kiedy zdecydować się na folię 3D?
Jest to rozwiązanie opracowane z myślą o klientach, którym zależy na tym, aby umieszczona na odzieży reklama przyciągała wzrok natychmiast. To jedna z najlepszych dostępnych technologii – stosowana do wykonania logotypów jednokolorowych. Sama folia wykonana jest z miłej dotyku gumowej struktury. Użytkownicy nie muszą się obawiać również o ewentualne uszkodzenia mechaniczne, powstające wskutek intensywnej eksploatacji odzieży.
DOSTĘPNE METODY ZNAKOWANIA ODZIEŻY