Opublikowano

Odzież z logo – 5 dowodów na jej efektywność

Odziez z logo - 5 dowodów na jej efektywność
5/5 - (1 ilość ocen)

Odzież z logo

Każdy pracodawca prędzej czy później dociera do tematu związanego z zakupem odzieży firmowej. Można po prostu kupić odzież pracownikom lub sygnować ją wizerunkiem swojej firmy. Dlaczego właśnie ten drugi wariant przynosi więcej korzyści?

Dlaczego warto?

  1. Pracownik ubrany w odzież firmową budzi uznanie, szczególnie jeśli ma bezpośredni kontakt z klientem. Schludnie wyprasowana koszula powoduje pozytywne emocje u odbiorcy, aczkolwiek ta sama koszula z logo firmy, wzbudza uznanie i sprawia, że potencjalny klient z dużo większym zaufaniem traktuje nasz wizerunek.
  2. Dobrze dobrana koszula świadczy o renomie firmy i sprawia, że pracownik czuje się doceniony, ponieważ dostał indywidualnie dopasowany produkt aniżeli losowo zamówiony model odzieży.
  3. Logo na odzieży firmowej, w formie haftu komputerowego czy też nadruku, działa jak reklama, dlatego warto zastanowić się nad dodatkowym zakupem odzieży wierzchniej – kurtek softshellpolarów, czy koszulek polo, dzięki czemu w każdych warunkach pracownik będzie swego rodzaju formą chodzącej reklamy..
  4. Warto zadbać o element odzieży prywatnej – np. bluzę którą pracownik będzie mógł użytkować ‘po godzinach’ – łączy to w sobie zalety punktu 2 i 3.
  5. Gadżety reklamowe jak czapki czy t-shirty z nadrukiem reklamowym mogą się okazać świetnym narzędziem marketingowym, które warto przekazać partnerom  biznesowym, lub swoim klientom, aby wzbudzić pozytywne odczucia dotyczące Państwa firmy. Dlatego warto zainwestować także w odzież reklamową dla swoich kontrahentów.

Podsumowanie

Jak widać odzież firmowa z logo to nie tylko element ubioru ale ważne narzędzie promocyjne, które poza wizerunkiem firmy, buduje pozytywne morale pracowników.

Zainspirowała Cię ta historia?

Przygotowaliśmy coś specjalnie dla Ciebie: