Metody znakowania odzieży w Logos Dystrybucja

DOSTĘPNE METODY ZNAKOWANIA ODZIEŻY

 

 

Zaopatrując Twoich pracowników w odzież firmową, dajemy Ci możliwość personalizacji zakupionych produktów Twoim logo. Znakowanie odzieży ma wiele plusów. Zyskujesz m.in. dodatkową reklamę swojej firmy, a Twoi pracownicy są szybciej utożsamiani z tworzoną przez Ciebie marką.

Zdajemy sobie sprawę, że dla osoby niemającej styczności ze znakowaniem odzieży, samodzielny jej wybór może być trudny. Poniżej znajdziesz oferowane przez nas metody znakowania odzieży firmowej, a także uzyskasz szereg najważniejszych informacji, które pomogą Ci w wyborze odpowiedniej techniki znakowania. Dowiesz się także, jak pielęgnować zamówioną przez Ciebie odzież reklamową, aby służyła jak najdłużej.

Czym jest haft komputerowy?

Haft komputerowy uważany jest obecnie za najtrwalszą metodę zdobienia odzieży.To bezkonkurencyjna technika znakowania reklamowego nie tylko ubrań, ale także dodatków biznesowych. Charakteryzuje się wieloma pożądanymi zaletami. Mowa tutaj o ponadprzeciętnej odporności, zarówno na uszkodzenia mechaniczne, jak i oddziaływanie czynników środowiskowych. Logo wykonane haftem komputerowym to pewność, że wzór zachowa pełnię estetyki – mimo częstego prania i intensywnego użytkowania.

Ile kosztuje profesjonalny haft komputerowy? Koszty wyliczane są indywidualnie na podstawie nadesłanej grafiki i podaniu ilości sztuk do haftu. Haftem komputerowym można ozdobić nie tylko koszulki czy bluzy, ale także drobniejsze akcesoria, jak na przykład czapki. Weź to pod uwagę, planując, jak ma wyglądać odzież dla Twojej firmy.

Dla kogo nadruki odblaskowe?

Struktura odblasku na nadrukach transferowych działa dokładnie w taki sposób, jak taśmy o tożsamym zastosowaniu. Takie znakowanie odzieży odbija światło w kierunku jego źródła, jednocześnie nie rozpraszając go. Daje to jasny efekt świecenia. Ta metoda znakowania odzieży roboczej przeznaczona jest przede wszystkim dla:

  • firm budowlanych,
  • drogowych,
  • ochroniarskich.

Na wykorzystanie tej techniki decydują się przedstawiciele firm oraz instytucji, którym zależy na zwiększeniu funkcjonalności, komfortu i bezpieczeństwa, jakie powinna gwarantować odzież robocza

Sublimacja, czyli co?

Być może nie jest to jedna z najpopularniejszych metod znakowania reklamowego odzieży firmowej, aczkolwiek na pewno jedna z ciekawszych. Dlaczego? Z technicznego punktu widzenia, sublimacja polega na wtopieniu pigmentu w strukturę materiału. Pozwala to uzyskać logotyp trwały i intensywny pod względem kolorystyki. Sublimację stosuje się na odzieży białej lub utrzymanej w innych jasnych odcieniach. Zawartość poliestru w materiale nie może być mniejsza niż 70%. W przeciwnym wypadku druk nie będzie prezentował się tak dobrze, jak przewidują to założenia projektowe.

Termotransfer – dbałość o każdy detal

Jedną z pośrednich metod na znakowanie odzieży jest technika termotransferowa. Oznacza to, że logotyp nie jest przenoszony bezpośrednio na tkaninę. W całym procesie wykorzystuje się specjalne nośniki. Termotransfer gwarantuje możliwość precyzyjnego odwzorowania złożonych projektów graficznych – włącznie z uwzględnieniem tzw. przejść tonalnych. Kluczem do utrzymania nienagannej estetyki nadruku jest zachowanie zasad pielęgnacji, czyli prania w temperaturze do 40 stopni Celsjusza. Należy też unikać prasowania bezpośrednio na nadruku.

Naszywki haftowane – wytrzymałe znakowanie odzieży

Popularność naszywek haftowanych wynika z ich wysokiej wytrzymałości. Logotyp wykonany taką metodą jest odporny na uszkodzenia, do których może dojść podczas częstego prania. Technika najlepiej sprawdza się na materiałach uznawanych za trudne w znakowaniu, czyli m.in. na polarze. Poza naszywkami haftowanymi, wyróżnia się także:

  • naszywki sublimowane – jedna z najtańszych propozycji na rynku,
  • naszywki elastomerowe – wykonywane z tworzywa PCV o gumowej strukturze, są doskonałym uzupełnieniem kompleksowego oznakowania produktu.

Co wyróżnia folię typu Flock?

Nadruki reklamowe wykonane przy wykorzystaniu folii flock są trwałe oraz przyjemne w dotyku. Dzieje się tak dlatego, że logo zostaje wykonane ze struktury złożonej z włókien celulozowych. Metoda ta stanowi najlepszą propozycję dla właścicieli firm, którzy planują umieścić grafikę na bluzach polarowych – mających bardzo zbliżoną fakturę do samej folii. Flock ma także swoje ograniczenia i nie sprawdza się przy skomplikowanych projektach, ze względu na ograniczenia kolorystyczne.

Kiedy zdecydować się na folię 3D?

Jest to rozwiązanie opracowane z myślą o klientach, którym zależy na tym, aby umieszczona na odzieży reklama przyciągała wzrok natychmiast. To jedna z najlepszych dostępnych technologii znakowania – stosowana do wykonania logotypów jednokolorowych. Sama folia wykonana jest z miłej dotyku gumowej struktury. Użytkownicy nie muszą się obawiać również o ewentualne uszkodzenia powstające wskutek intensywnej eksploatacji odzieży roboczej.

Znakowanie odzieży techniką sitodruku

Nowoczesny druk sitowy to technika, w której formę drukową stanowi szablon nałożony na drobną siatkę tkaną, metalową lub syntetyczną. Wykonanie odbitki polega na przetłaczaniu farby przez matrycę. Uzyskane w ten sposób efekty są w stanie zadowolić nawet najbardziej wymagających odbiorców. Sitodruk najlepiej sprawdza się na T-shirtach oraz koszulkach polo. Ze względu na konieczność indywidualnego przygotowania matrycy do każdego zlecenia, metoda ta jest najbardziej opłacalna przy dużych nakładach.

Logotyp tłoczony – nowoczesne znakowanie odzieży

Metoda tłoczenia jest – jeśli chodzi o znakowanie odzieży – jedną z najnowszych i najbardziej innowacyjnych. Polega na wtłoczeniu części materiału oraz pozostawieniu reszty w kształcie logotypu – co daje ciekawy efekt wycięcia. Jest to technika polecana dla produktów o wysokiej gramaturze i najlepiej prezentuje się na polarach oraz bluzach.